Dagens träning

Var inge motiverad idag. Kom till Ljungstugan och läste lite i den senaste Cykelcitykatalogen som låg där. Drömde mig iväg med nya prylar men vid katalogens slut kom jag ju på varför jag var där. Träningen.

Efter en lugn morgon med gemensam frukost och tvätt kom jag iaf iväg och hade siktet inställt på lite kortare intervaller. Det blev så här:
Först 2 minuters på 396 watt
sen 1 minuters på 432 watt
och slutligen 30 sekunders på 508-520 watt

En gammal film men det kan bara de inbitna cyklisterna se då tc:n nu står på ett annat ställe.
För att toppa allt det här skulle jag vilja skriva att jag väger 58 kg oxå men det gör jag inte. Inte heller tror jag att jag är nere på 63 kg som är en bra vikt för mig att starta säsongen på. Nä sanningen är nog närmare 70 kg. Tur att jag inte är ägare av en våg.

I affären på väg hem så kom ett plötsligt sug efter chips. Jag sitter här hemma nu, fortfarande chockad, över mitt inköp då jag nästan aldrig köper chips. Det är ju oftast ett otroligt godissug som kommer ihop med träning.
Nu skall det mailas en del sen slöas i väntan på upplösningen i Mästarnas Mästare ikväll.
Haj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback