"1 missat samtal"

Ledig fast ändå inte. Ja så kan man säga att dagen varit. Inatt 00:53 ringde det men mobilen låg i köket så jag satte mig upp i sängen efter sista ringsignalen och undrade vad som just låtit. "1 missat samtal" stod det på displayen. Chefen,  så här dax undrade jag. Antingen är han på krogen eller så kan det ha med det onödigt tjocka pulvret som låg ute att göra. När jag ringde upp så var det upptaget och det var väl lite tur i oturen för det betydde att han fått tag i en annan som fick börja tidigt och köra Lundbergare. Jag fick somna om och infinna mig på jobbet 05:00 istället för handskottning.
Det har gått jättebra då det var så lite snö och att den var lätt. Kunde ha skottat med en lövblås idag :-)

Nu väntar jag in Sara för hon o jag ska (förhoppningsvis) skita ner våra tävlingshojar. Hon ska dessutom ha premiärtur på sin. Inte det optimala vädret men solen skiner ju och snöslasket är ju lättare att spola bort än tung, seg lera. Kanske ska man passa på att fota o filma lite oxå. kanske kolla in om markaspåret är okej. Ryktas om några fallna träd som kanske måste sågas bort.
Återkommer väl ikväll med eventuella filmer & bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback