I väntans tider..

Idag blev det ett lite kortare racerpass än planerat men icke lättare för det. 6 st intervaller på max i ånnabodabacken. 3 i varje klättring för jag körde den bara 2 ggr. Fan vad jag krånglade till det där va....

Efter det så har jag och sara tagit en snabbis. På stan alltså. Letade efter sånna där träpersienner men kom hem med massa annat istället. Jacka, aloe vera kräm till brännskadad hud, laddkabel till mobilen + lite matvaror.

Just nu sitter jag o väntar på jobbarkompismats för vi ska jogga klockarängsleden ikväll. "Bara" 12 km är den. Undra om han är sugen på lite fartökningar.

Grattis Falun som nu har två mästare på linjelopp.

Glöm inte att kika in på henrikoijer.com imorgon men oxå självklart den här sidan.

Måste kila nu.
tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback