Glad midsommar på er

Blir en kortisblogg innan det bär iväg för mat & förhoppningsvis fika hos Saras farmor o farfar.

Mats fick tyvärr känningar i ena vaden med 10 km kvar men utan att klaga särskillt mycket så bibehöll vi tempot och sista milen kände vi båda av att låren var trötta. Annars har vi haft en kanondag hitintills.

Bergslagsleden har visat en massa olika sidor och terräng vilket gjort det mycket lättare mentalt att köra de nästan 3 milen. En avstickare vid rusakulan gjorde att det förmodligen blev 27,6 km idag på tiden 2h o 32 minuter vilket snabbt huvudräknat ger (150 min genom 3 mil = ca 50 min/mil) vilket är bra. tror jag.

Dagens film.

Kommentarer
Postat av: Henke

Tjolahopp

Midsommarkväll klockan halv 8 ,det firar jag med att läsa din blogg :-)

Tackar för smset och ursäktar för att jag inte svarade, hade vart tokigt roligt att vara med i dag , men jag fick så mycket annat på schemat och såhär i efterhand hade det nog vart i tuffaste laget för mig , måste vänja mig vid distanserna först , men sommaren är lång och det kommer förhoppningsvis mera chanser !

nehä dags att packa inför morgondagensjobbet , uppstigning 04:20 avresa 05:00 LIVSKVALITE



Trevlig midsommar på dig ....och sara

Postat av: Henke

Glömde skriva att det var en bra film :-)

2009-06-19 @ 19:41:31
URL: http://henrikogren.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-19 @ 19:44:56
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: louise

fin blogg! hoppas du haft en bra dag :)

2009-06-19 @ 20:03:34
URL: http://louiselindwall.blogg.se/
Postat av: martintrampar

Stigen du visar på filmen är grymt kul utför. Klättring från Klockhammar till R-kulan och sen den stigen utför ner till Lockhyttan. Sen stigen öster om Noravägen som jag visade dig i höstas fast utför i stället. Mums. Såg även att du filmat vid Norra Trolldalen, där är det lite jobbigare att köra mtb även om det är väldigt vajjert. Ha det bra o hälsa Sara. Hoppas hon får ordning på sin astma snart.

2009-06-20 @ 20:55:48
URL: http://martintrampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback