Regn, sol, regn, regn, sol...


Firar mitt brons med choklad & en 2,8a spendrups. Sen tog jag min recoverydryck...Det var väl rätt prioriterat?

Jo det här sommarvädret är mysko i Falun. Det regnar och är strålande solksken om vartannat. Efter mitt race men nu innan elitstarten så har det kommit en ordentlig skur.

Tävlingsrapport Tempot
Gick som vanligt ut lite väl hårt så efter (va fan är texten understruken för...Får inte bort det...) så efter 4-5 km var jag ikapp de två som startat innan mig. 1 respektive 2 minuter före mig. Fick betala lite för det när det flackade ur och så här i efterhand kanske jag skulle kunna ha öst på lite mer utför. Trots en regnig förmiddag så funkade allt bra i utförskörningarna. Kom i mål och fick veta att jag ledde :-) Han bara sträcka på mig innan en kille från Lycksele slog min tid med 2,9 sekunder. Sen dröjde det lite till innan en från Jönköping drämde dit oss båda.
Trodde ärligt att det var jag, Gunnar Töjren och H.Weilert som skulle göra upp om pallplaceringarna men de två lyckades jag slå så självförtroendet inför morgondagens XC är rätt bra.

Nu ska jag ut och hejja på elitkillarna.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback