regn men massor av garv ändå

Idag har jag klippt häck i Arboga i pissväder men en sak fick mig att garva högt när jag gick där med hörselkåpor och fullt (fult) regnställ. Detta klipp från gårdagens Family Guy avsnitt. Det är bara 14 sekunder så ta dig tid att kolla in min sjuka humor Dagens träning Efter en hel dags jobbande i regn så cyklade jag, i regn, till klubbstugan för 6 stycken högintensiva intervaller om 4 minuter styck som faktiskt gick skitbra. Att tänka på SM under sista skedet av varje intervall gjorde susen. Sen blev det lite styrka på det och även en utmaning av Sara på armhävningar. Vi gjorde dem mitt emot varandra och när hon blev seg vid armhävning Nr 27 gjorde jag två snabba och knäckte henne :-) Men 28 st av en tjej (vi snackar inte armhävningar på knäna alltså) är ju skitbra. Läste 2 SLITZ-tidningar under arbetstid idag men såg inget snyggare än vad som pussar på mig här hemma. Shit vad jag fjäskar! Nu får det vara nog med det. Hej hopp Imorgon är det grillafton med kött & vin. Och minst 2 tjejer o ja...

Kommentarer
Postat av: Sara

Med tanke på att jag dog på hälften av antalet armhävningar jag brukade köra så är det inte så bra, men det var som alltid kul med lite motstånd ;)



ALLA älskar fjäsk, och så även jag!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback