Nattliga avslöjanden del 2


Satte mobilen på automatutlösning och sprang och satte mig men upptäckte att jag satte mig rakt bakom pelaren. Därav den onaturliga ställningen. Jag har inte bajsat på mig. MEN...

Ursäkta bajstemat Milla men... Inatt hände ytterligare en sån där konstig sak som jag skrivit om tidigare. Jag är ju helt väck på nätterna. Det är väl iofs ganska bra för då ska man ju sova men inatt hände följande. Och jag bjuder på det :-)
Jag gick på toaletten. Inge konstigt med det, de har man ju gjort förut. Minns att jag läste på baksidan av nån serietidning men lade den ifrån mig. I nästa ögonblick vaknar jag när jag håller på att ramla i backen, framåt. Missar handfatet precis och NEJ jag ramlade inte av stolen men nästan. Vevar till tvättkorgen samtidigt med vänsterhanden. Fy fasiken vad jag somnar lätt. Toalett. 

Har haft en bra arbetsdag där moralen varit hög så här inför SM. Vi bjöds på fika där vi jobbade idag men tog jag nån bulle? nehä. Martin däremot (ingen moral) tog 2 bullar :-)



Håller på och packar och förbereder inför morgondagens eftermiddagsstress. Slutar jobbet 15:15 och hoppas på att lämna Örebro kl. 16. Får väl se om man fixar det. Datorn hänger med så hoppas att uppdateringarna fortsätter.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Mathias

Vill bara meddela att jag var på gymmet igår! Tränade lite också.

Postat av: Annika

Hahaha, sjukt målande bild. Kan nästan föreställa mig hur det såg ut... :)

2009-07-15 @ 12:11:33
URL: http://tremil.blogg.se/
Postat av: tina

För mycket kaffe, helt klart. Kroppen har för mycket energi för huvvet.



Lycka till på SM. Hur går det med Sara´s lungor?

2009-07-15 @ 12:50:56
URL: http://nyacykeltina.blogg.se/
Postat av: Jakob

Lycka till!

Jag är en nybliven MTB åkare från gotland som uppskattar din blogg! Mkt rolig och enkel läsning!

2009-07-15 @ 19:33:14
URL: http://mypageinspace.blogspot.com
Postat av: ola

Åh tack allihopa.

Mest chockade: Mattias var på gymet. Positiv chock alltså. Jobba på Sudden

2009-07-16 @ 11:13:28
URL: http://cykelola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback