Fåfängan är tillbaka. Var är sommaren?

Var är bilderna? Måste bli bättre på att fota. Har flera gånger tänkt att fota ett arbete innan vi sätter igång och ett efteråt men det blir sällan så. Imorgon är en ny chans då vi skall lägga marktegel vid en uteplats som firmans snickeri har slagit upp.

dagens träning
Saris ville till gymet så jag följde med, som den toffel jag är, och förnyade mitt gymkort. Ben, bröst, biceps, axlar, mage och sen 20 minuter löpning på det på deras grymma löpband.
Har ni sett denna grymma video som nu har många år på nacken? Den är ju dessutom i ett enda klipp. Ska ta initiativet till en sån video nästa gång på friskis.
  Sitter och eftersvettas lite och känner mig lite lätt lam i överkroppen. Imorgon skall vi ta en extra titt på den där lägenheten som vi kanske ska ta ett direktbyte med. Sen tänkte jag nog köra ett tuffare löppass. hej så länge

Kommentarer
Postat av: Hulken

Akta dig för tusan så inte överkroppen blir alldeles för muskulös !

Det där med Gymm kan vara FARLIGT :-)

/henke

2009-07-29 @ 09:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback