en liten rörlig bild


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du verkar ju roa dig kungligt i vanlig ordning...



Miss you !

Hoppas vi kan ta en fika snart... om du inte bara åker runt i sverige och tävlar, kollar andra som tävlar, följer tävligar på tv, och bloggar om tävlingar och cykel....



Det är ju min uppgift som tjejkompis att påminna dig om allt underbart du missar =)

Eller peppa mig i min egen inre fight.



Kram så länge....

Postat av: ola

Jo "kungligt" var ordet. En 2,8% öl och billig choklad från ICA. Bor i en stuga med 4 andra och trampar i lera med mjölksyra över öronen. Jodå kungligt var ordet. Saknar våra fikan oxå. Vi kanske ska planera en sememster ihop? Bara du, jag och baginbox?

2009-07-17 @ 09:42:25
URL: http://cykelola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback