2 1/2 men

Skrev jag nåt positivt om löpförmågan igår?
Glöm det!
Shit vad sänkt jag har varit idag. Fick muta igång kroppen med lite godis efter lunchen.

V
ar verkligen seg, framförallt i benen, idag men fick en annorlunda start på dagen. När jag stod här hemma kl.05:55 imorse och skulle borsta tänderna hör jag grannen hojta till genom dörren som jag ställt upp på glänt. Han hade precis kommit hem efter en lång och blöt utekväll. På en söndag. Han trodde att jag kanske fått inbrott då dörren stod på glänt så tidigt. Han själv var lite slirig och skulle gå och lägga sig. Nu hör jag därinnifrån att det är fest igen. Han kommer nog att vara slirig hela hans 3 veckor långa semester.

Efter jobbet idag så fortsatte jag med trädgårdsmästeriet hos svärmor där jag tror jag ligger fett på plus nu :-) Jag trimmade hennes häck :-) Den av Thuja. Trimmade lite gräs. Det räcker för en trädgårsintressera mamma.

När det gäller träning så var det en välförtjänt vila idag men imorgon skall det nog joggas lite. Den där jäkla smärtupplevelsen i Åre är väl snart här sägs det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback