Träningen sket sig.


Jag har blivit utmanad så därför sitter det nu en bild här nu på mitt/vårt badrumsskåp. Till er snuskiga.. NEJ, den vita burken upp till höger är liniment, inge annat. Sprutan är sån där nässköljspruta. Lapparna på insidan till vänster är kärleksbrev..

Blev imponerad idag då mitt MMS gick rakt in på bloggen. Det funkar alltså! men tydligen bara ibland. Blev oxå imponerad igår fast vid två olika tillfällen. Det första var när jag i klubbstugan satt så jag såg när Mattias "Bombarn" Bergkvist satt på testcykeln. Han kör på 120-130 watt mer än mig vid samma puls. Imponerande! Nu har jag inte kört just den där intervall-varianten men ändå. Jag körde 15/15 sekunders och det var nästan ett år sedan jag gjorde det sist. Då kunde jag köra 2x 20 intervaller men igår blev det 4x10 stycken istället för att få lite mer återhämtning.
Nöjd med tanke på träningsvärk från söndagens styrka.
Det andra som imponerade var programmet Mästarnas Mästare på SVT. Att Wassberg diggade musik som t.ex. Rammstein!! Va?! Vicken gubbe. Jag gillar den där programm idèn.

Idag hade jag en säljare här som visade en speciell städmaskin med vattenfilter. En dammsugare som även kunde användas som luftfuktare men oxå avfuktare i t.ex. källare. Vi städade mattor, soffa och delvis sängmadrass. Den var effektiv, inge snack om det men jag tackade nej. Nu kommer nog några av er kära läsare att kanske få ett telefonsamtal om en gratis visning med tvätt av ovanstående saker. Ni får väl själva avgöra om ni vill ta er tiden och det kostar ju inget, ni har inget köpkrav och maskinen är bra. MEN... jag tackade nej.

Denna visning drog ut på tiden så den löpning jag hade tänkt idag sket sig och tröstäter nu lite på den överraskning jag fått av Sara för jag har namnsdag idag. En gäng praliner! Mums från början till slut.
Ingen träning, massa choklad. Fan va stark jag kommer att bli.

Imorgon väntas klubbstugan igen. stark som jag är blir det nog dyngintervaller. Nu ska jag kolla upp var Wadköpingsloppet på söndag går. Hej hopp

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Var förvarar du blodpåsarna.

Postat av: Patrik P

Demonstration av dammsugare. Då måste man tycka det är extremt tråkigt att städa... :-)



Wadköpingsloppet blir enligt tävlingsledaren i Ånnaboda.

2009-01-29 @ 11:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback