Jag är alltid först!

Ouf vilken dag. Såg nyss att jag bloggat om två saker idag och båda var bra fikatillfällen. Attans...det går utför och det brukar ju gå fort utför för tjockisar.

Köpt en ny rumsavdelare på blocket idag. Hämtade den i Hallsberg nu i eftermiddag. Riktig snygg var den oxå. Den var köpt i höstas för över 2000kr men såldes nu för 750 kr. Bild kommer när den gamla soffan i lägenheten försvunnit och det gör den imorgon.

Jag är jäkligt sällan först i tävlingar men i höstas skrev jag om Volbeatkonseren och sen skrev NA-recensionen  som dök upp 2 dagar efter jag hade skrivit väldigt likt min. Den 27 November bloggade jag om dessa sköningar
 Jag hade då pimpat hojen med lyxiga Lock-on handtag från PRO. I senaste Kadens som hamnade i min låda idag så var de på bild och rekomenderades de bland en del andra lyxprylar. Skönt att man kan följa (starta) trender 2009.
Angående konserter ska vi snart gå o lyssna på ett coverband vid namn ad/dc och vilka covers de spelar får ni gissa själva.
Angående konserter så ska vi ju gå på Mustasch imorgon och ni kan nog läsa min recension av både den och söndagens wadköpingslopp på söndag kväll. Då får vi se om jag är bra på att recensera musik. När de släppte sin debutsingel Down in black så var (jag full som ett ägg :-) och lyssnade på dem på Contan. det var väl strax innan högertrafikomläggningen...

Nu ska jag jogga av mig allt fikabröd sen blir det rock & öl. Ska man kanske skaffa sig en percing oxå....

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Dom där handtagen e riktigt snygga. För min del stod det mellan dom o ett par 18g skumgummihandtag från Scott. Skumgummit vann men dom är långt ifrån lika snygga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback