Vad har du gjort för fel?

Wengelin, Carlsson, Karlsson, Andersson, Lundkvist, Bergkvist och Nilsson. Grattis till er för att ni heter Mattias idag! Sen cyklar ni allihopa och det är ju bra oxå.

Jag ser ju hur många som dagligen läser den rappakalja jag skriver här så har ni någon arbetarmiss som ni kan delge här så skulle jag bli glad. Fick ett stöd idag från en som för några veckor sedan backade omkull en flaggstång på torget i Ludvika med sin firmabil. TACK! Det hjälper mig i mitt jobb då jag även idag kände mig värdelös i Lundbergarn när jag förstörde en parkeringsplanka mellan Storgatan och kraftmåleri. Den var  gömd någonstans inne i den stora snöhög som skulle bort, det visste jag men inte exakt var.
Chefen har fortfarande förtroende för mig då han nämde nått om att jag skulle frakta snöhögar även imorgon....

Idag på inomhusträningen så började Den ena halvan av sportklungan.se med att klämma en energidryck. Ja vad säger man om det då den börjar verka lagom tills han kommer hem. Självklart fångades det på
film då jag nu har upptäckt glädjen med det. Voight gick även ut ur lokalen några gånger..Kanske kompleterade han groggvirket med vodka ute i omklädningsrummet....
Jag körde 3 minuters för att öka syreupptaget och det funkade rätt bra men jag har nog dålig förmåga att få bort mjölksyran då jag efter 3-4 intervaller måste ta lite längre vila för att fixa nya intervaller. Fick fram ett fågelholksutseende flera gånger iaf och är rätt nöjd med passet. Som det känns nu så blir det samma sak på torsdag för att sedan bara göra ett skidtest på fredag men som vanligt ändras säkert mina träningsplaner.

Nä nu ska Sara få datorn, de e ju trots allt hennes...
Innan det bara....Jävla tjat om Daniel och Vickan idag... Vem bryr sig?? Det är ju Madeleine man vill sätta på ha...
Hej

Kommentarer
Postat av: Nilsson

Kan meddela att energi drycken gick rakt ut i bena lagom till andra 10min intervallen. Hade riktiga pang-pang ben resten av passet :)

2009-02-25 @ 10:02:35
Postat av: tina

Jag tycker du ska vara nöjd om du kommer runt. hehe. Sprang en "privat" halvmara i igår. stora delar på oplogad väg. Det känns idag kan man säga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback