Smärta, smärta. Alltid denna smärta.


Som trädgårds utbildad har jag kunskapen om vad stenfrukt är men det här är ju löjligt.
Såg det på dagens pass. Skulle tro att det var någon skogsjobbare som hade för mycket tid över.

Kände ju i knät under gårdagens joggingpass. Tyvärr så gjorde det sig påmind under dagens cykelpass oxå. Värst i början för att bli bättre och bättre och på slutet tänkte jag inte nånting alls på det. Ända tills jag klev av vid dörren hemma. Satan! Jag haltade in i cykelförrådet och sen upp i lägenheten. Känns det imorgon bitti så får det väl bli vila då för bövelen (mot min vilja)
Tog Olasvängen. Frövi-Fellingsbro men chockade mig själv genom att köra den åt "andra hållet" d.v.s. käglanbackarna först. Innan avfärd hörde jag av mig via sms till
Jenny om de var hemma för att eventuellt fylla flaskan där och kanske få en kram. Till svar fick jag "vi har magsjukan" så det fick bli att vinka till dem från gården.
 Tittar man noga kan man se 2 ansikten i fönstret. Grattis Emma i efterskott på 3 årsdagen. 
Magsjuka är inget man vill ha i onödan även fast det får en snabbt att tappa några extra kilon. Dessvärre blir man inte snabbare i uppförsbackarna utan bara snabb till toaletten. Skit-kul.

Väl hemma med smärtande knä så upptäckte jag ett paket i lådan. Snacka om nyfikenhet..
 jag hade mina föraningar om vad det var.. 
En skitsnygg korkskruv. Detta var tacken för att jag gett ut numret till en del av er läsare. Ni som blivit uppringda av watersystem vet vad jag talar om.

Har tagit en ordentlig fika på eftermiddagen och nu slöar vi framför Analyzera mera med Bill Crystal och Robert De Niro. De Niro är ju perfekt som maffiaboss och Billy...Han är ju bara rolig att se och lyssna på.
Blev nyss uppringd av Kumlapolitiker angående cykelcrossen.... Långt kvar men mycket att fixa.

Fredag imorgon, hoppas det betyder träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback