Nästan lite kräks & mode

Har tränat lite på testcykeln,  så kort och intensivt så man mår illa. Har gjort det tidigare och mådde då lite illa pga. den höga mjölksyrahalten i kroppen blir man ph-mässigt lite sur. Idag kände jag känslan i slutet av passet men det var först efter den sista intervallen när jag skulle stänga fönstret till träningslokalen som spykänslan kom. Det var när att jag spydde ut ur fönstret men icke. Jag satte mig på hojen för att trampa ur lite till och fick upp en liten rap. Då var det jävligt nära att pizzan hamnade på en spinninghoj brevid mig. Ahhh...Det är skönt att träna.

Blev inbjuden på mat hos "svärmor" nu ikväll. Jag och tre kvinnor i nyktert tillstånd var inte bra. När klädeskataloger och modeprat tog vid kände jag att lusten för att åka hem ökade drastigt. Jättegod mat och lagom med efterrätt gjorde kvällen bättre ;-)



Arbete imorgon och med världens mest varierande jobb vet jag inte om det blir med jord, snö eller trä men det visar sig..
Hej hej
Just det..dagens youtips är en favvo från Family Guy. titta och njut
http://www.youtube.com/watch?v=KJCfUm21BsI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback