Mätt, trött men mindre belåten

Skidorna gick väl hyffsat. Inte rättvisst att göra en sista koll på banan vid Gustavsvik då den bara har en kort backe som är så söndersaxad att det inte fanns någon möjlighet till att kontrollera fästet. Vet inte vad felet var när jag lade på parafinet men jag måste nog ägna lite åt skidorna i veckan oxå.

O´Boy vad jag har slöat sen jag kom hem. Kollat skidor på tv, ätit, fikat med 86% mörk choklad och kollar nu på X-men då min Transformer-DVD inte vill fungera ordentligt. Jäkligt synd då jag har den på min top-3 lista på favoritfilmer. Sara är snart hemma från Sälen och lite efter det dyker väl
Patrik P upp med Maria + 2 till för övernattning.

På vasaloppet.se kan ni trycka in mitt startnummer (11324) och få löpande rapporter under loppet för chansen/risken att jag kommer att synas i tv är väl inte så stor. Men tänk om man åker brevid en sån där åkande reporter och vill titta in i kameran eller vinka och så slår man på en praktvurpa i direktsänd tv. Då hamnar man nog på youtube :-)
Mer info och länkar om detta när det närmar sig vasan.

nu ska jag slöa vidare
haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback