Mästarnas Mästare & Vem vet mest

Idag har jag lärt mig massor av träiga saker. Det var kul att jobba en dag i snickeriet där kunskapen och en massa specialmaskiner finns. Både roligt, lärorikt och lite långtråkigt... 

Undra vad kaffe & kanelbulle har med träning att göra? För varje gång jag äter den kombinationen ca 30-50 min innan träning så går det skitbra att träna. Det är emot den läran jag har läst att höja upp blodsockret innan fysisk aktivitet. det kanske är Statoil som har i någe knark i bullarna? Vem vet. Jag tänker iaf inte byta mack eller snack.

Körde 3x5 min och 3x4 min idag på spinninghojen.  De första med hög kadens, de andra med lite lägre men mer motstånd. Imorgon är det ledigt från jobbet men lite jobb inför CX-tävlingen på fm men eftermiddagen blir det nån slags träning. Vad ska jag inte skriva ner eller ens planera för då skiter det väl sig?

Missa nu inte Mästarnas Mästare på tv för min gamla idol Per Elofsson ska få lite ego-tid i dagens program. Jag var i Ånnaboda då SM i längdskidor gick där då Per var på topp. Han diagonalade upp för varenda backe där de flesta andra var tvungna att saxa.
Ett annat favvoprogram är Vem vet mest med Rickard Olsson. Jag tycker det sänds jämt och en Rickard på bra humör gör programmet riktigt roligt.
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback