Expriment!

Man är ju ingen kung på matlagning. det är sällan man testar något nytt utan kör det man kan men med ibland små variationer. Idag blev det ett test. ett mycket enkelt sådand men jag körde ju på frihand så det känns bra att det blev så snyggt iaf. Provsmakningen återstår när Sara kommit hem efter det utomhuspass jag tvingade ut henne på då hon var färdigpluggad redan kl.14 idag.
 Så ser det ut. Hoppas det smakar bra oxå. Potatis med köttfärs kan man väl nästan säga. Jäklar...nu när jag skriver kommer jag på att jag glömde purjolök.

Drivit på stan som en arbetslös idag. Shoppinglista: cykeldator, vallatejp, Jeans, fika :-) soilwork-cd.

Skulle lätt spendera åtskilliga tusenlappar på jack & Jones. Dagens kap för 699:-
Hmm..fattar inte hur jag ska lyckas vrida bilderna rätt.  Nästa gång ska det lyckas.

Hoppas att igelkotten i halsen inte har blivit större tills imorgon för då skiter sig den träningen oxå. Idag, okej men inte imorgon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback