dagens 2 u-tuub-tips

Tänkte imorse dra ett gympass idag. Vad jag egentligen har dragit är ris. En jäkla massa, krånglande, piskande, jävlandes ris. Det är jobbigt.
Började dagen med att sanda små små stenar på is och snö, Fick sen jobba med trä (ris) och vid hemkomst skulle jag tända lyktan utanför dörren och brände mig på eld. Saknas det något element? Japp. Whiskey!

Tar min vila idag och har suttit en timme vid datorn och kollat in klipp på en av mina favvoserier, Family Guy.

Här är en kortis som egentligen inte är så mkt Family guy men ändå. Ni minns väl muppen kakmonstret? Han fick sånna problem att han hamnade på avgiftning...

klippet
 klipp 2 som stort Star Wars-fan måste jag ju tipsa om denna oxå..
mycket nöje.

Siktar imorgon på watt i klubblokalen och sen hem och städa.
PS. sara hälsar från ett snöigt Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback