Ännu en utmaning. Först vasan sen...

Risifruttimannen dyker inte upp förrens imorgon så jag och jobbarkompismats joggade ut själva och jag var lite, lite snorig innan men nu känns det klockrent i kroppen. Skööönt! Benen är dock lite sega... Skööönt!

Jobbarkompismats o jag har de senaste halvåret pratat om en sak vi skulle vilja testa (nej magnus P o Martin..Inte de..) utan
detta. Efter vasaloppet så kommer jag nog bara att fokusera på cykelsäsongen men jag ska försöka hålla kvar löpningen. det har jag sagt i tre år nu och jag har aldrig lyckats men om vi siktar in oss på det nya äventyret så känner jag nog mera press att göra det. Vi väntar dock med anmälan då det fortfarande bara är en allvarlig idè.

Vi tog en omväg under joggingpasset för att det inte skulle bli för kort. Sen tog vi ännu en omväg för att kolla in ett jobb som han hade gjort. Vi var ute i 1h 15 min så vi blev hungriga båda två och jag kände av knäna. Inte bra. Måste springa oftare.

Nu när jag skall stå i startled 3 på vasan kanske några vill ändra sina tidsgissningar eller ni som inte gjort några än. Hosta ur nån gissning på min sluttid på vasaloppet för att vinna det fina priset jag köpt i Sälen. Ett hantverk!!
 
En apelsin är ju aldrig fel att vinna...


Kommentarer
Postat av: Niclas

Gissar på 6:32

2009-02-04 @ 20:51:28
Postat av: Kolmård`s Niclas

Jag tror du kan bli nr: 888 på 5,34

2009-02-04 @ 21:42:16
Postat av: Kolmård`s Niclas

Jag tror du kommer att bli nr:888 på tiden 5,34

2009-02-04 @ 21:46:12
Postat av: martintrampar

5.47. Och det snurrar fortfarande bara cykelhjul i mitt huvud, vad du gör med dina "pojkvänner" är din ensak. Borlänge lördag?

Postat av: JV

Finkorningsnö:6:41

Grovkorningsnö:5:51

När är det spelstopp?

2009-02-05 @ 07:38:54
Postat av: ola

Kul att du ska vara så såecifik Jonas. Kolmårds-Niclas sa att hans tider har varierat 1,5 timme beroende på föret. Spelstopp 2 dagar innan Vasan så ändringar är tillåtna.

Martin: Det lutar åt snöjobb....

2009-02-05 @ 08:59:36
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: martintrampar

Synd. Jag får berätta hur de var efteråt.

2009-02-05 @ 09:27:19
URL: http://martintrampar.blogg.se/
Postat av: Alleballe

Jag harvade runt på 5.50 förra året utan att ha stått på snö innan, så slår du inte det får du skämmas ;)

2009-02-06 @ 08:34:04
Postat av: ola

Ja det var bar gjort. Var det vsasn eller öppet spår? Det kan ju göra lite skillnad oxå..

2009-02-06 @ 10:43:33
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: Sara

Fan Alle, du imponerar mer och mer på mig. Jag som bara trodde du kunde köra bil ;);)

2009-02-06 @ 16:19:12
URL: http://saraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback