yo yo yo vinden har vänt, d e min tur nu.


Jo idag var man lite gladare på jobbet. Hade det med solen att göra? eller kanske motorsågen? eller var det lösgodiset?
Nåja..Oavsett så blir det mera med motorsågen imorgon :-) Då håller man värmen.

Dagens dilemma
Ja allt som ska hinnas med en vardagkväll: Gym, tvätt, städ, disk, matlagning, pluggande, packande, gosande och sen lägga sig i vettig tid för att orka upp 05:00. Suck. Nu är vi dessutom två trötta själar här som kan dela på uppgifterna men ändå. Känner dock att bloggningen är något som jag vill hinna med för det är lite av medicin för mig. Min lilla ventil ut. Pratar lätt och ganska mycket med Sara naturligtvis men ni fattar nog.

Dagens träning
Gymet som sagt. Jag körde ett tufft benpass. Tänkte under det första setet på det jag skrev igår om att inte stressa igång men det sket sig senare då explosiva benböj, utfall, sned bänkpress, mage, vader och avslutligen tunga benspark gjorde kroppen mör. Riktigt mör. Känner nu några timmar efteråt att det tog bra idag. Känns som de explosiva repsen gör mig mkt segare på kvällen än om jag kört normal takt med samma vikter.

Nu ska jag maila lite. Imorgon väntar klubbstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback