Tjock, slö och långsam

Vilken dag med drag det har varit. Dragit ris större delen av dagen och då snackar vi inte den ätbara sorten.

Ormmicke anslöt till klubblokalen för att kompletera sin löpning med lite styrketräning. Jag själv...
Dagens träning
Var inställd på 4x4 idag men det blev bara en intervall som kunde få betyget MVG. Orkade inte fullfölja de resterande tre men lade till en avslutande 3a så summa sumarum är jag väl nöjd med passet men sedan julbordet har jag faktiskt känt mig tjock. Japp, ett typisk uttalande från en 50 årig överviktig kärring men det blev ju inte bättre av en supertunn elitcyklist i närheten. Det finns tunna och långsamma cyklister men han är inte en av dom.
 Konditionsveckan är startad men då snön långsamt har börjat falla så vet jag inte hur veckans jobb blir men jag hoppas på ett nytt flås-pass imorgon innan jag kanske, kanske sätter mig för vinterns första snöplogningspass.

Har tvingat Ormen att se sitt första avsnitt av Ullared på kanal 5. Tror han gillade det. Något annat som han uppskattade var vår mörka choklad. Frågan är hur länge han kommer att vara en tunn cyklist. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback