Starköl o slag i luften


Dagens jobb-fråga: på bilden syns en kapad tall och en nöjd trädfällare. Vem är äldst, tallen eller gubben? Vet 3 läsare som inte får svara men nån driftig karl från Kopparbergstrakten kanske kan se svaret. Jag fyllde visst 31 i år.

Ormen är på besök fast han är inte här. Han lovade i ett svagt ögonblick igår över telefon att han skulle bjuda Sara o mig på pizza idag men när han själv blev bortbjuden på mat rann väl snålvattnet till för han var bara här och dumpade lite grejer sen stack han igen.

Jag stack då ut och joggade en kort sväng trots att det är vilodag idag. Eftersom vi han nämna lite kampsport innan han drog så blev jag inspirerad att skuggboxas under nästan hela joggingpasset. Körde bara 30 min. Skönt att röra på löpmuskelaturen.
När jag kom hem luktade jättegott i lyan. Sara är nog expert på att slänga ihop snabb o god mat med hjälp av små basvaror. Eftersom det finns gott om öl kvar efter inflyttningsfesten blev det visst en sån till. Jättegott.

Ska spana in aktuellt nu sen sportspegeln där de skulle prata mera om ämnet doping. Intressant.

Kommentarer
Postat av: tina

Menar du din mentala ålder eller åldern på pappret? Äh trädet är nog både äldre och klokare än du i vilket fall... ; )

2009-12-10 @ 16:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback