skarp hjärna?

Börjar med dagens träning
Snackade ju som sagt en träning med Ormen sist han var här och idag testade jag en variant av intervaller som jag faktiskt gillade. Utan att beskriva hur det gick till så har jag idag kört över 10 minuter på 540 watt! Kadensen var runt 120. Det var första gången för detta pass men jag skall testa ett likadant på lördag om det är dåligt väder. Vid bra väder tänker jag nog blåsa ur lungor och ben utomhus. Nu är det julstressen, sen vips så är det nyår och då är det bara dryga tre månader till tävlingspremiär. Finns ingen tid att larva runt nu utan bara gilla syran och smärtan och köra på. Med min målsättning får man gå tillbaka långt för att hitta samma motivation som jag har nu. Kul har jag oxå. Har jag mognat kanske... Nej det var att ta i.
Nu är det slut på hårdrockskonserter & öl för i vinter ( om inte Sabaton kommer förstås) och siktet vet ni vart det är ställt.

Några kortisar:

Mötte ju
denna dam på friskis igår. Läser ju bara hennes blogg men igår han vi slänga några ord.

Jag mår förbaskat bra just nu. Stark & frisk.

På lördag är det julbord med jobbet! :-)

Här är en frän film. Har du skärpan att hänga med hur många passningar de i vita tröjor gör?

I lördags var jag ju o såg Dead by April. Ett av förbanden var ju de lokala kändisarna Smash in to pieces. Här är en jättekort film på hur de låter. Jag måste bli bättre på att filma under konserer. Framförallt längre klipp.

Nu ska jag göra lite annat. Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var trevligt att slänga några ord häromdagen!

Ha en trevlig helg! Nu ska jag hem o ladd inför julfest med jobbet. 10 tjejer o 155 killar, kan det bli bättre? :)

Postat av: martintrampar

Hur går det med Kissen, har han tröttnat på dig redan eller håller han ut ella?

2009-12-11 @ 16:49:48
URL: http://martintrampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback