Äta, jobba, träna, sova. Repetera.

Sitter här. Trött. Jag menar det. Riktigt trött, både mentalt och fysiskt.
Sitter dessutom med en seg dator som kommunicerar med det sega bredbandet.

Dagens jobb


 Här står Martin.
Bilden e tagen förra veckan på en stor innergård i baronbacken.
Vi har gått lös med motorsågen där och vår skicklige grävmaskinist har jobbat en del där oxå,
Idag såg det ut så här när vi lämnade gården. Notera skillnaden på träd och buskar.


Vill du se vad som hände med det lilla huset så kommer en film längre ned på sidan.

Dagens träning
Åkte till klubblokalen för att försiktigt skaka liv i benen. Snorar fortfarande lite ibland så den lilla förkylningen är snart borta. Vill inte stressa igång med någe hårt pass och att nåt bryter ut igen. Trampade med lite motstånd hela tiden, dvs 60 min, vilket faktiskt känns nu.

Dagens sova
Somnade nyss på soffan. kl 19:30... Nu är den strax efter 21 och läggdax är inte långt borta.

Dagens pasta
Kall pastasallad ifrån lördagens fest inmundigas efter träningen. Den är fortfarande god men inte lika överraskande god.

Imorgon hoppas jag på mera motorsågsjobb då man håller värmen på ett roligt sätt. På träningsfronten får jag se. Inge planerat men både gym och jogging ligger bra till. Även vila faktiskt.
hej hopp

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Jag skulle ha kört igenom huset med maskinhelvetet, när man ändå har chansen att förstöra menar jag.

Pussy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback