solskensåkare


Så här såg det ut förra veckan.

Nu har vi äntligen avslutat det där jobbet och det blev rätt bra.


Idag tog jag racern mot Garphyttan. Det som saknades förutom sällskap var även motivation. Jag hade ingen lust att köra ute idag. Tankarna fanns på både löpning och gym men ska jag ha en rimlig chans att kamma hem svenska cross country-cupen i H30 så måste jag ju faktiskt träna cykel.
Backintervaller i sanatoriebacken blev det men i intervall nummer fem började det regna och jag kände absolut inte för att sitta upp och ner i backen när det regnar så då fick det vara nog.
Intv. 1 2:26  puls 167
intv. 2 2:44 puls 159
intv. 3 2:43 puls 161
intv. 4 2:47 puls 159
intv. 5 2:45 puls 160

Noterbart var den låga pulsen men jag körde lite mer på styrka oxå. Sen syns det så uppenbart att jag sprängde mig på första intervallen.
Imorgon blir det återigen TTT om inte kvällen regnar bort.

Kommentarer
Postat av: Patrik P

Härligt att du kör XC-starter även när du tränar, på landsvägshojen... :-)

2009-08-26 @ 08:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback