sitter här och är rädd

Förutspådde igår kväll att jag skulle vakna vid kl 06:00 men somna om till 07:20. Jag försov mig till 07:30 medans den snarkande prinsessan sover vidare där inne i verkstan.
Jag har släppt ut min andra kärlek på golvet så hon får lite motion och inte bara plaskar omkring i sin 270 liters balja men jag blir lite nervös ibland. Hon har nämligen blivit väldigt intresserad av tårna. Av erfarenhet vet jag hur jäkla ont det gör om hon biter och nu när jag sitter och surfar vid datorn så kommer hon nästintill ljudlöst fram mot fötterna och kikar nyfiket på mina tår.


Så här såg det ut på det stället jag jobbade igår på morgonen. Vi har gjutit fast fundament, stolpskor, satt dit några stolpar, reglar samt brädorna. På måndag skall det väl avslutas så då kanske jag ska ta ett foto till.


Nu smyger jag igång en live-skiva av Nightwish för att väcka frukostsällskapet....
Igår ringde en orienterare i klubben. De var inte långsinta utan ville ha med mig på en 5-manna kavel i år igen trots att jag gjorde bort mig fett förra året. Typ 45 minuter till första kontrollen, 500 meter bort....

Idag är det svealandsmästerskapen i Kungsör. Hoppas jag vinner. Det vore skönt av flera anlednigar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback