mitt liv i bilder 090826


Ett gäng amatörer och ett semi-proffs som hellre kör ute i sptängstenen än på asfalten. Vill ni se ansiktena på gänget så klicka på nästa bild.


Lite fakta från det nyss avverkade lagtempopasset:

Den första intervallen i motvind mot Frösvidal innan jag åkte av: 9:39 min, 6,5 km 40,4 km/h i snitt, 158 i snittpuls.

Den andra intervallen i sned medvind på gamla Karlskogavägen innan jag åkte: 6:50 min, 5,48 km, 48,1 km/h i snitt, 165 i snittpuls.
Totala passet idag var 1:30h och 52 km långt.
Nu ska jag byta drivpaket på tävlingshojen inför helgen och hoppas att det räcker med kedja och kassett.
Vill bjuda er på ett litet klipp som gick på tv igår. Ursäkta fel texning men det är kul ändå

/>
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback