medaljregn


Detta är verkligen ett tekniskt bevis på hur mångsidiga mobiltelefoner är. Den utritade kartan är inte perfekt eller 100% korrekt men det coola är att Niclas startade GPS:en på sin nya mobil och ni ser nu resultatet. CX-banan 2009.

Sitter här kl 06:00 och njuter av ett glas proviva och min tredje semesterdag. Måste ju hinna njuta så mkt som möjligt därför den tidiga uppgången. Och så l¨åter Sara lite som ett mindre tröskverk nu när hon inte är frisk heller så tystnaden i vardagsrummet är bättre.

Igår var det cykelmöte i klubbstugan och det snackades inte bara cykelcross utan jag fick dessutom 2 medlajer. Ja visst. De RIKTIGA SM-medaljerna från Falun.

under själva mästerskapen hade de inte fått de riktiga medlajerna från cykelförbundet så nu fick jag dem retroaktivt vilket gör 6 st SM-medaljer här hemma i mountainbike var av 4 är mina så blev det tyst på henne :-) Sen är ju mina färskare.

Appropå färsk..En elitåkare läxade upp en junior lite grann efter målgången på söndagens långloppsetapp i Södertälje om hur man uppför sig. Lite lagom, lite roligt, lite rätt.

Nu ska jag jobba med lite nyttiga saker.

Kommentarer
Postat av: Henke Slitvargen Hulken Wolfrunner Ögren

Misstänker att det är mig du menar somd en kopparbergare som undrade hur mycket du skall reka på banan !

Det börjar nästan kännas som om jag lär dra på mig slimdräkten igen och köra den där tävlingen i höst nu när du lägger ner så erhört mycket jobb på det ! :-) Bra gjort OLA !!



/ Henke

2009-08-05 @ 09:08:22
Postat av: Jonas

Hehe... lät intressant. Vem blev uppläxad av vem? :)

2009-08-05 @ 17:20:33
Postat av: ola

Voight vet. Önskar att jag sett det med egna ögon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback