Gotlandbikebattle

Nu är arbetet igång inför det annorlunda racet Gotlandbikebattle. Rekat och kollat in 3 av de 4 första specialsträckorna som skall köras på lördag.
Har tänkt på en strategi som jag kanske skall prova till helgen. Jag skall lägga mig på Micke salomonssons hjul på varje etapp och sen spurtslå han. Då ska det bli intressant och se om han lär mig veta hut oxå :-) Då har han läxat upp både en junior och en veteran på bara några veckor. MickeMaistro :-)

Ikväll har jag gått på stranden och letat sten som skall hamna i Östes akvarie. Hade ju en tanke för några veckor sedan att jag skulle ta med en sten från Åre och en från Gotland men jag glömde bort att ta en fjällsten så idag ringde jag upp jobbarkompismats och frågade om han kunde göra mig den tjänsten.

Fortfarande inga bilder. Ni får stå ut och längta efter en bildkavalkad när jag kommer hem.

semesterhej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback