Fika o lika betyder samma

Ja aldrig får man ha rätt. De uppgifter jag fick innan prisutdelningen igår om att jag ledde xc-cupen stämmer inte utan det är mer spännande än så. Gunnar Töjren och jag har nu lika många poäng. Kul när det är jämnt.


Här sitter man på sin första semesterdag och fikar. Kan det bli mer rätt? Cyklade med sara till hennes farfar & farmor och blev bjudna på nybakad äppelpaj. Mums!
Och nyss var vi och åt tårta hos Bombaren Bergkvist som fyller 32 idag. Grattis! Blir det så här hela semestern så kommer fetman som en brevbomb på posten.
Appropå semester
Skulle ju först sova ut men bokade sen tvättid kl 07:00 idag. Vaknade kl 04:55 idag men visste då (surprise) att jag inte skulle till jobbet så jag somnade om. Vaknade sen kl 0620 och kände mig pigg. Startade första tvättmaskinen 06:30. Siktet imorgon är inställd på att sova förbi kl 07:30.

Imorgon skall det jobbas med kommande cykelcrosstävling i Kumla den 18e oktober.
haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback