0709-458658

Kan ej lova att det hinns med någon uppdatering imorgon men å andra sidan så går jag ju upp med tuppen så...

Imorgon startar resan måt Åre o fjällmaran
Jag har ju inget emot jobbarkompismats, hans tjej Åsa eller deras barn Moa (eller snart kanske jag har det efter 7 timmars kräks & bajs :-)) men då det blir en del timmar i bil där den nyinköpta tidningen Militär Historia och mp3 filer inte roar hela resan så kan ett sms roa mig. Därför ger jag ut mitt mobilnummer så fint i dagens rubrik. Börja imorgon eftermiddag att skicka roliga historier eller sjuka MMS som jag kan skratta åt.
börjar att bjussa er på denna jag fick för ett tag sen:
2 negrer kör en lastbil som är lastad med negerbollar då de plötsligt kör av vägen och lasten åker ut på gärdet. Då de börjar plocka ihop den utspridda lasten kommer en bonde och börjar frenetiskt stampa sönder boll efter boll. Ute på vägen går drängen förbi och skriker: vad gör du? Bonden svarar:
-Nu jävlar kommer du hit och hjälper till att stampa sönder äggen. 2 har redan kläckts.

Nu skall jag iväg för ett Final test-pass med semestermats.
O du thord... Du har väl noterat hur mkt jag gillar Guitar Hero?? :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, lycka till med både bilresan och loppet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback