0709-458658 Börja redan i eftermiddag

Detta blir nog sista inlägget...
Det där med SMS:en...Extra kul blir det om täckningen försvinner emellanåt uppe i dalaskogarna och när den hittar en mast igen så ramlar det in nåt roligt i kameran mobilen.
Vi åker efter lunch idag upp till Orsa för övernattning på vandrarhem och fortsätter upp till Åre imorgon. På grund av Moa drygt 4 månader gammal ville de inte sträck-köra ända upp vilket jag förstår.

Eftersom mobilbloggningen inte verkar fungera så kommer Sara att ta över bloggningen när  jag är borta. På
www.saraskrypin.blogg.se kommer ni att följa min resa.

Jag hoppas att jag får samma resultat som jag har startnummer. Nämligen nummer 2 :-)

Nu rastar jag Öste och ska snart börja med frukosten. Sen ska jag packa inför Gotlandsresan för jag kommer ju hem på måndag morgon från Åre kl. 06:00 och vi åker ca 08:30 mot Gotland så den väskan måste vara klar när jag kommer hem.

Vi ses allihopa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade hit via Annikas blogg (tremil) och såg att du var från Örebro, me too :)

Postat av: Philip Kellin

Tack för att du filmade tävlingen. Det är kul att visa andra hur jävla jobbigt det var idag.



Starkt jobbat!!



//Philip

2009-08-08 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback