Stenkul med rundpingis

Åhhhh..Våren är här tänker ni. Måste erkänna att jag oxå tänkt så de sista dagarna men så fort man tar sig ut på sina favoritstigar ser det ut som på bilderna nedan. Is o snö. Om det ligger så här mkt i Marka så måste det ju ligga massa kvar i Kilsbergen. Suck :-(
 Före.
 Efter.

Imorse
fick jag ju helg-äran att läsa Svenska Dagbladet till frukosten och där stod det om en ny trend i Stockholm.
På krogarna/pubarna så har rundpingis blivit hett. Mitt bland bardiskar o bord står ett pingisbord. JAG skulle nog det var skitkul oxå. Som en uttryckte sig i tidningen " För man kan vara full och inte kunna reglerna och ändå vara med" 

Idag har jag OCH SARA!!! varit på gymet och kört ett benpass. Ska bli kul och se om hon kan gå på söndag eller om de gamla pensionärerna på tipspromenaden kommer att reta henne när de skuttar ifrån henne. 1,5 timme flög förbi och nu blir det fredagsmat iform av pepparbiff & ris.
Under denna bloggning lyssnar jag in mig på Renegade five som spelar på Conventum nästa fredag och då är jag ju där :-)

Orkar inte skriva om min arbetsdag trots att den varit extremt omväxlande så ni får en film istället.
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback