I fasans tecken


På väg till jobbet imorse stod den där. En fasan bara ca 5 meter från cykelstråket. Motivet i bakgrunden är väl mindre vackert. Örebro reningsverk.

Fick ett sms från cykelhandlarn Johan idag. Det stod " Har du vägarna förbi idag med en kamera ska du få något kul till bloggen". Jag började fundera på vad det kunde vara för något och min fantasi stannade vid att han kanske hade en liten blå dvärg i källaren som gick baklänges och bara pratade med limmrikar. Fick senare på dagen se att det var det inte. Det var bara en specialbeställd cykel.
 Saras hoj är inte extremt liten utan den bakom är extremt stor. Ni som vet vem Johan är (ca 190 lång) så kan jag säga att han kan precis cykla på den bakre hojen med sadeln i det befintliga läget.

Igår bokade jag o sara biobiljetter till fredagens premiär. Till vad?? Se nedan. Nåt om träning finns inte att rapportera idag. Ska jogga ordentligt imorgon istället. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback