Flås och segslem

Morgonmänniska som jag är vaknar jag rätt tidigt även utan väckarklocka och tur är väl det. Mobilen ville tydligen inte ringa imorse men jag vaknade ändå 06:18 och en normal arbetsdag börjar 06:30. STRESS!!!

Blev ändå bara ca 10 minuter försenad men däremot skithungrig till frukosten 09:00. Blev en del beskärning och lite "homestyling" vid ett hus som skulle säljas. Både lärorikt, roligt och skönt i detta sköna vårväder.

Eftermiddagen blev det ungdomsträning som ni kan läsa mera utförligt om på
Martins blogg. Det blev iaf lagtempo på mountainbikes och det gick lite vingligt och ryckigt i en början men tusan vad kul det var att se hur fint det gick de sista kilometrarna. Bra jobbat allihopa!
Dagens träning
Efter det körde jag, Sara och Daniel intervaller i Ormestabacken. Eller backe o backe...Den kan nästan klassas som en slakmota men det passade bra ihop med avslutet på lagtempopasset. 5 st 3or blev det och flåset svarade oerhört direkt vilket kanske beror på den nästan timme långa uppvärmningen. Dröjde inte särskilt länge innan gapet stod för det mesta av vindmotståndet då det stod vidöppet.
Sitter nu här med varma lår men ändå inte helt slutkörda (tror jag) Hoppas de är upplagda för mera högintensiv träning för det är en sån vecka.

Igårkväll sa Sara att "du har nog vätskebrist för din hud är inte så elastisk" samtidigt som hon nöp försiktigt i min hud på armar och i nacken. "eller så är det för du är gammal"..... Jodå...Det här är kärlek känner jag...

Kommentarer
Postat av: martintrampar

Jag kollade mig själv i spegeln här om dan och sa,

-Fan va rynkig jag börjar bli, det syns att man inte e 18 längre.Men det känns ju bättre att säga det själv.

Det blir vila för mig idag, hostade o fräste slem i morse. Kul!

Postat av: Sara

Bra Martin! Våga vila!

2009-04-07 @ 08:58:32
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra Martin! Våga vila!

2009-04-07 @ 08:58:46
URL: http://saraskrypin.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

HA HA HA HA ja kan inte mer än bara skratta, Härligt Sara!

2009-04-07 @ 09:47:37
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Niclas

Träning är för amatörer som Doktorn brukar säga :) Själv är jag inne på min 9 vilodag & fler blir det....

2009-04-07 @ 15:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback