Buffè

  • Iväntan på skjutsen till maten så tar vi lite info:
  • På söndag kör vi en happyride i Kilsbergen. Samling vid resturangen 10:30. Bra väder utlovas och jag skall ta det tillräckligt lungt så alla hinner med. Gör dom inte det får dom öka...
  • Oroa dig inte för svininfluensan. Den har bara en dödlighet på 4 %. Fågelinfluensan har en dödlighet på 40% !! Akta dig för hostande mexicanare bara.
  • Anmälningar till ungdomslägret börjar droppa in. Kul!



Att ta det lugnt förresten... Jag tänkte träna hårt imorgon och på lördag då inga tävlingar är inbokade. För jag är nog en hetsare. En som drar upp tempot, halvt hjul före och sällan låter den svagaste vila tillräckligt länge. En perfekt slavdrivare med andra ord. Och då jag förmodligen skall träffa nya mtb:are på söndag så bör jag nog vara lite trött i benen annars vet jag hur det blir. Skickade ut ett mass-sms idag för att sprida ordet. Skickade till Kopparberg, Falun, Örebro och Karlskoga. Får se hur många det kommer...

Varsågod och ät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback