EPO på rea.

Den senast tagna bilden på mig. Min barndomspolare Robban utgjorde nog ca 54% av publiken på svealandsmästerskapen som gick i helgen. Otroligt vad mobilerna idag är snabba då han hann få med mig när jag blixtrade förbi. Fina höstfärger. Rött och blekfet hy.

Som tävlingsledare för den kommande cykelcrosstävlingen i Kumla nästa helg har jag haft det stressigt. Inte fysiskt utan mer mentalt. Men igårkväll släppte det lite. När jag tänker efter så är det rätt lugnt just nu och jag hoppas min date med en politiker imorgon i Kumla går bra och att han kan fixa de nycklar jag behöver. Då blir jag ännu lugnare. På lördag skall jag pendla lite mellan stan o Kumla och skall ha hojen med mig så är det nån som vill veta exakt var banan går och vill tjuvträna så hör av er.

Min dopingkontakt hörde av sig häromdagen. Det finns två överblivna EPO-sprutor kvar som jag misstänker får kort datum snart och då brukar väl priset sjunka?? Kan vara det jag behöver nu när jag inte hunnit med att träna så mkt på sistonde.

Sitter nu i min gamla lägenhet och lånar Tinas dator där av chocken med en startbild på bloggen. Någonstans i krokarna gömmer sig hennes nya sambo. En feg liten hårig krabat... (läs hennes blogg)
Jag har jobbat lite vid datorn och en annan sak oxå... mitt serviceboende har inte samma service längre. Min gamla granne flyttade ut i helgen och det var nog Fia. Ja det stod M. Löönga på dörren men Fias internet som jag snålsurfade på är nu puts väck. Skit oxå. Hoppas att den nya grannen är lika villig med sitt nät.

Nu skall det hem och köra den gamla dvd:n "platt mage, stark rygg"

Hade bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den är ju jättebra !!

Postat av: Köttraketen

Hakar gärna på till vår kära grannkommun.

2008-10-03 @ 08:58:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Johan

Hejsan Ola. Tävlingen i Kumla finns det nån startgrupp för såna som mig som inte är direkt snabb på cykeln? Är det många anmälda? Det är nån varv bana lr? Hur många varv cyklas?



Mvh Johan

2008-10-04 @ 11:50:34
Postat av: Köttraketen

Fy för f-n vilken härlig sväng det kommer att bli på söndag. Krig!!!

2008-10-04 @ 17:03:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback