Jag kan inte cykla själv.

186116-110Här är kanonen från 1600-talet jag har tjatat om. Lavetten är dock sprillans ny. Ni som är örebroare kanske känner igen kåken med snickareglädjen i bakgrunden?

Önskar just nu att vi hade haft dubbla datorer och ett snabbare bredband så vi kunde ha bloggat samtidigt, Tina o jag alltså. Anledningen är den här:
image111
Hon stal sin första seger i karriären och den har hon bloggat om i  1,5h nu. Läs den på
www.nyacykeltina.blogg.se
Själv måste jag lägga mig för att orka upp till jobbet i tid men tänkte nog skriva om min helg mer utförligt imorgon då Tina jobbar kväll....

En sak är säker iaf. Jag kan inte cykla fort när jag är själv men att köra ett GP-lopp med hundra deltagare går bra.
skriver mer imorn.
Chipp så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback