Gräsligt

Har inte så mkt positivt att säga om stadsdelen Vivalla här i stan men vädret är alltid bättre där än andra delar av stan, så även idag. Har dessutom fått gått loss med motorsågen där idag och presitionsfällt en lönn. Sånt är kul. När det går bra....

Efter jobbet röjde jag vidare (trädgårdshumor) med att röja gräs på utvalda delar på mtbspåret i Marka och hade förväntat mig att stöta på en ellr annan tränande cyklist men icke. Så folktomt.  Direkt på det var det cykelmöte där det mest talades cyklcross.

finns det någe mer från dagen.... Japp! Att godis är ett jäkla uppåttjack och det beror nog inte bara på sockret tror jag. Är säkert en massa kemikalier som ger mitt huvud spinn och sänker humor-nivån lite extra. Skall nog käka godis direkt från frukost nån dag för att testa.

Nehä. Packa träningsväskan för imorgon och sen läggdax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback