Dopingmedel varsågod.

Ja nu är det mycket i huvet. Inte för att skryta, nä tvärtom. Det rör sig bara massor där men knappt hälften tänker jag skriva ned här. Vore iofs skönt men tack vare min bäste vän så kan jag prata av det istället.

I onsdags var det Hjulafton. Då kom min raven extreme från tyskland. Typiskt att den var så försenad för med den hade inte Kessiakof kunnat slöa sig till sitt SM-guld. :-)
Den är inte bara snygg utan har även en grym framgaffel. Kombination: Grymt snygg framgaffel! DT`s nya. Den ville dock ej fungera som den skulle med lock-outen men efter ett samtal till Wetterhall och lite skruvande så fick jag idag igång den. Skillnaden mot den gamla Reba-gaffeln så blir den här verkligen tokstel när man låser den. Fett med Nice....
Idag har jag dessutom bantat ned den lite, inte gaffeln utan cykeln, ca 200 gram. På söndag skall hela ekipaget hårdtestas då det ryktas om ett mastondontpass i Kilsbergen. Samling OP kl.10.

Följande stycke är helt sant: Jag är emot allt fuskande och just den formen med doping. Jag fattar inte hur man kan som idrottsman stå där och känna glädje över ett resultat som man fuskat sig till.
Igår fick jag ett sms som löd " Jag har 5 EPO-sputor i kylen, 3000 kr och dom är dina Hoppas allt är bra? Kram XXXX" Ja XXXX lade jag dit för att inte hänga ut personen men ändå... Ja med dessa erbjudandena och en ny cykel så förstår jag era misstankar om jag nu skulle ta och vinna några lopp hehe..

Watt är kul. 30 graders värme och testcykel är det inte. Jag kände mig som den mest korkade cyklisten som valde testcykel i detta fina sommarväder men watt är kul. Nu när man kan få träna med det. Siffror efterfrågades... Måndagens pass varierade det mellan 380 watt ned till 295w. Idag var det trögare men oxå andra intervaller. Började den första intv. på 340w men den sista höll knappt 280w pulsen var dock nästan den samma(skyhög pga vätskeförlust) så watt är good shit.

Ett annat bra pass var onsdagens backintervaller. Eller mer 4x4 intv i backe skulle man kunna säga. Efter den första så hade jag prologlunga. Några av er vet vad jag menar då denna svidande, rosslande känsla är så där att ha. 4 intervaller där den obligatoriska kvarten i högintensiva fältet för förbättring av konditionen nåddes och faktiskt rekordhög puls på 193 slag oxå. Det var länge sen.

Imorgon skall det vandras i Tiveden. Alternativ träning får det ses som.

Har även en cykel till salu på både blocket och på happy nu. Vet ni nån så hojta till. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte ha EPOn så köper jag den!

2008-07-25 @ 22:19:09
Postat av: torsten

foton av dig m.fl. som jagar Kessiakof i Norberg

http://mtbsmnorberg.siljansved.se/#home

2008-07-27 @ 19:33:07
URL: http://mtbsmnorberg.siljansved.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback