Några notiser

Känner för att blogga mycket men ger er här några korta notiser bara.

#Inatt hände det igen. För tredje gången i mitt liv. Nej inte det där utan att jag mitt i natten måste gå upp och äta. Passet igår tog en hel del energi så vid kl. 00:10 satt jag med en müslitallrik vid tv:n. Det visas inga höjdarprogram så dax. (har fel kanaler).
# Var nyss och sprang med Örebro AIK. Löpning är enkelt. skor på sen framåt. Skönt att vara cyklist och kunna kompletera träningen med gym, skidor, löpning och fika.
#Var på stadsbiblioteket idag och lånade puls-och laktatbaserad träning av Johnny NIlsson. Sist jag var på bibblan var tydligen i april 2003 sa han bakom disken. Jodå, vilken bokmal man är.
# Tina har nog en älskarinna. Detta baserar jag inte på någon kinky fantasi utan att så mycket kläder och hårspännen som ligger överallt i lägenheten kan inte en ensam kvinna klara av att kasta. Omöjligt.
# Ser fram emot fredagens fikadejt då den har varit efterlängtad sedan i november månad. Av mig iaf.

# ser även fram emot dubbla pass imorgon.

Hörs snart igen. Jag har ju all tid i världen nu....

Kommentarer
Postat av: Patrik

All tid i världen, jag antar att det även i Örebro nu alltså är slut på snön?

Träna inte ihjäl dig, som en vis man sa... :-)

Postat av: Crosscar

Har Tina en älskarinna så har min Maria 3st. För några dagar sen (innan jag påpekade det öppet) så låg det inte längre kläder i högar utan i lager så man inte såg golvet :P

Dessa tjejer =D

2008-01-10 @ 12:29:54
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: ola

"som en vis man sa..." Nej det var Matte B som sa det :-)
Jo nästan all snö är borta men man har ju löpningen och gymmet oxå. Hur går det för dig med julmat, sjukdom, bob & snowracer? Blir det nån cykling 2008 eller satsar du på BOB-cupen?

2008-01-10 @ 12:30:08
URL: http://cykelola.blogg.se
Postat av: Patrik

Ja, jag tror BOB-cupen är mer för mig.. :-) De finns väl också med carbon?

Nejdå, det går bra nu igen. Hade två dåliga veckor över jul-nyår, tappade suget av sjukan, men nu går det för fullt igen. Snabbt också känns det som. Längdskidor är bra för kroppen!

Ska eventuellt tävla duathlon 2 feb (Mtb och löpning).

2008-01-10 @ 14:40:57
URL: http://patrikpaulsson.wordpress.com
Postat av: Jennie

men lilla gubben, jag tror du bara är avundsjuk på mitt drömragg bara för att det inte är du ;)men du kan få komma som god 2:a =)

2008-01-10 @ 21:23:35
URL: http://nogg.se/jew75
Postat av: trötta benen...

hej broder! Det var två lite trötta människor som kom hem till lägenheten ikväll...David tror ja tyckte det va roligare än va han trodde det skulle bli. Själv tyckte jag mer att det var jobbigt o skönt när det var över men oxå kul o få igång kroppen lite igen. Tackar dig o tina för det! Hoppas jag inte drar ner kvaliteten på era pass bara. Vi ses :) Kram

2008-01-10 @ 22:27:08
Postat av: ola

Nej då syrran min. det är ju det som är fördelen med att spinninghojjarna. Alla kan ha olika motstånd. Ni kämpade bra båda två.

Jennie....jag är mållös ;-)

2008-01-11 @ 08:48:15
URL: http://cykelola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback