Försenad julstress

För ca en månad sen sa jag till min klubbkompis Mattias B att jag kanske skulle få stämpla en period i vinter. Då sa han "träna inte ihjäl dig då" HA HA Så rätt han kunde ha. De senaste 24 timmarna har sett ut så här: Joggade med Tina igår kväll, fettförbränningstur innan frukost imorse (jogg/promenad), 4:30h distanspass med Viktor Folkesson i snömodd idag och om 45 minuter skall jag iväg och skotta snö då chefen ringde upp mig under passet. Ingen vila. ingen ro. Det positiva med denna dag är att den har kännts mycket kortare än gårdagen iallafall då jag bara gick omkring och var rastlös.

Imorgon em blir det en längre uppdatering med bilder för nu måste jag fixa en matsäck till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Skotta snö är den bästa träningen man kan få , kankse bara för att man får betalt också !!
Själv får jag eventuellt skotta lite snö i morgon
/henke

2008-01-03 @ 21:03:56
Postat av: lilleputt

men ditt lilla pucko som e så rastlös. Prova nästa gång du känner dig rastlös och ringa din lillasyster som e likadan och kolla vad hon har för sig. Kanske hon vill ha joggingsällskap....?
Vi Hörs.

2008-01-04 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback