En liten snabbis bara...

NTF och riksidrotssförbundet har startat ett samarbete.... Här är ett urklipp:

Arbetet med säkrare idrottsresor har genomförts av Vägverket och Riksidrottsförbundet som en så kallad Idrotts-OLA. Arbetssättet OLA innebär att man utifrån ett trafiksäkerhetsproblem tar fram Objektiva fakta, diskuterar Lösningar och tecknar Avsikter för vad var och en kan bidra med för att öka trafiksäkerheten.

Jag tror att RF och NTF har snappat upp vilken säkerhetskille jag är när det t.ex kommer till hjälmanvändning mm.

Annars går vilan bra, klockan är 18:48 just nu och jag känner inget träningssug......VÄNTA.......Nä, det var bara sockersug. Måste kila, hej.

Kommentarer
Postat av: HULKEN

Hi hi Idrotts OLA , det var ett bra namn det , får du mycket betalt för att låna ut det ??
Det är nästan lite taskigt att reta en instängd skogshuggare med sådan där mms !!
Men jag kan hålla med om attd et såg ut att vara ett fint jobb !!
/ henke

Postat av: ola

du har nog inte varit avensjuk idag när det har regnat hela dagen?? Börjar kännas ordentligt i överkroppen nu efter 2 dagar med röjsåg och risdragning.

2008-02-26 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback