Grattis SMS

Idag fyller Sara år. Gör henne glad (och fundersam) med ett Grattis-sms på 0702873759.

Ja vad säger man om denna årligen återkommande julhysteri? Ja är inte den som skaffar julgardiner, juldukar, julkalsonger och allt det vanliga kraffset. De tomtar som finns här i hemmet har min egna lilla tomtenissa tjatat sig till eller köpt själv.
Vad jag däremot har gjort, oberoende av årstiden är bakat. Ja det sker inte så ofta så det var ett stort tillfälle igårkväll. Vet nu oxå hemligheten till varför jag gillar skånska pepparkakor. Grunderna är: margarin, socker och sirap. Krydda lite och tillsätt en liter mjöl så är smeten klar. Eftersom degen skulle stå över natten så blev det att starta dagen med att grädda pepparkakorna vilken gav (till mitt förtret) en ordentlig jule-doft i lägenheten :-)
De blev goda men de var ju väntat med dom ingredienserna.

Efter det har jag varit på gymet och fick till ett bra pass tycker jag. Tränade med grabbarna Ben & Bål :-)
En sak som jag inte förstår är invandrarungdomar på gym. Förstår dom inte på stan heller.. Men de gick i en väldigt tät grupp på sex pers. genom gymet och ändrade frontpersonen rikning följde de andra fem efter likt ett fiskstim. Sen drogs det cable cross och liggande pec deck naturligt vis då de endast koncentrerar sig på bröst. (som jag fast annorlunda) Det påminner om att släppa in sex stycken dagisbarn på gymet. Fan de härjas och flamsas. Låter jag som en gammal surgubbe nu?? Bra.

Ikväll kommer Guitar Hero-ägaren hit på tacos. Hoppas han inte kommer tomhänt :-)

Imorgon skall det distansas och det betyder att jag kommer att vägga. Nice 

Kommentarer
Postat av: Sara

jasså så det är du lilla gris som är källan till att jag fått lite halvskumma sms idag med okänd avsändare... fick ett undertecknat "Ricardo" förut.. hoppas på att han heter Ricco' i efternamn... ;);)

2008-12-20 @ 16:13:26
Postat av: Oscar Ekstam

guuuube =D

Postat av: Oscar Ekstam

Men du gubben, ta å skaffa dig nymodernitet som MSN eller varför inte Spotify så vi kan dela en spellista med varandra.



Tänkte tipsa om Machinae Supremacy. "Lätt" Heavy Metal med lite synth också. Fint skit

2008-12-20 @ 20:17:53
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Köttraketen

Rikardo är mitt alias på lördagar.

2008-12-21 @ 10:42:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Jag tycker fler ska följa Martins goda exempel och flasha till det lite på lördagar



...mitt nya lördagsalias är från och med nu Olga, uttalat med en stark rysk brytning, duger det grabbar??

2008-12-21 @ 13:05:23
Postat av: Oscar Ekstam

Sara: Yepp! akta så du inte får Nilsson efter dig, han gillar "ryssar"

2008-12-21 @ 16:04:01
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Sara

Tack, jag ska passa mig..

2008-12-22 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback