Bilder!

Två fläskiga korvar och den ena har ett litet, litet plåster och är lite, lite svullet. Fan va klen man är.

Jaha äntligen kan jag bjuda på några bilder från Gotland. Ingen tycks ha reagerat på min felskrivning i förra inlägget heller. Att jag körde 64km på 2:28 minuter. 2h och 28 minuter skall det ju vara. Som segrare av GBB vann jag ju dessutom en Cetrina klocka till men i måndags bytte jag de två mot en dyrare. Som en tung (men snygg) accesoar har jag nu en Certina DS Royal runt handleden. Det är inte bara den dyraste klockan jag någonsin kommer att äga utan även den snyggaste. Bikder kommer nog...
Som trädgårdsintresserad måste jag visa denna otroligt välväxta kaprifol. Nördigt #1
Här bryts materialet till 85% av sveriges cement-tillverkning. Detta var det störst dagbrott jag sett. Nördigt #2

Startbilden idag är ju drygt en vecka gammal. Idag syns bara en stor sårskorpa och jag plockade bort stygnen själv igår kväll. Allt för coolhetens skull. Att kunna säga just det...."Nja du vet jag tog bort stygnen själv va. Utan bedövning så klart....Jodåsåatt.."
Tränade igår. Men att stretcha framsida lår gick inte pga just nämda sår. Det går inte att böja vänster knä så mycket och det enda som oroar mig är att det smärtar inne i leden och inte i såret. Jag körde tunga intervaller på testcykel och en del av er vill ju veta wattsiffror och de är varken hemliga eller imponerande. Dryga 305w under intervallen. Tror att musiken var hårdare än mig där i klubblokalen.

Vilket djävla år 2008 verkar vara!
Eller är det slumpen som gör att jag vet massor som har separerat i år. Tävlingsresultaten har inte blivit vad jag i våras hoppades. Bara nu i helgen krashade tre klubbkompisar. En bröt nyckelbenet, en sin framgaffel och kanske ramen och den tredje gjorde en klassisk face-plant. Min ram gav förmodligen upp i helgen då sjukt farliga och irriterande sprickor dök upp och jag lämnade iväg den igår för koll och redan ikväll kan jag hämta en ny! Det är chockande positivt för att vara cykelrelaterat.
Jag har ju nämt flera gånger att jag krashade och missade Finnmarken. Privatlivet tänker jag inte nämna så mkt om här men det sjunger inte så glatt där heller. Rörigt till tusen iaf.
Jobbet då? Jo för tusan. Det säger jag fortfarande är det roligaste jag haft på mkt länge. Jag får till och med betalt!!!

Siktar på framtiden
Ja om man istället blickar framåt blir jag av flera anledningar gladare. Ryktas om att det kommer att talas dalmål i Örebro till helgen då det blir finfrämmande av den femte bästa cyklisten i sverige just nu. Sveriges bästa mtb-krashare kommer oxå och kanske, kanske kommer även den svenska mästaren i långlopp oxå. Så kommer nog Maria med oxå. Då vet ni....Gillar ni inte dalmål?? Håll er inomhus på lördag.

Bara en bonusbild....." the ladies...."


Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Inte bara kanske, jag kommer!



Förresten har jag kommit fram till att 2008 är kraschåret. Sjukt många har följt mitt exempel. Bara nu senast var det dina tre vänner plus Engen som har kraschat ordentligt.



Huva, var skall detta sluta

Postat av: Bombaren

Men Oscar se till att Svenska mästaren kommer med på lördag!

2008-08-20 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback