smyger igång.

186116-28
Ja idag chansade jag igång igen med 1,5 timmes promenad. Man vill ju inte stressa igång för tidigt och jag snorar ju fortfarande så det var nog lagom. Mitt under matlagningen så knackade lillasyrran på rutan i skrämmselförsök men jag är ju inte rädd för jävulen själv :-) Hon var ute på powerwalk med en tjejkompis och undrade om jag ville med.

Väl hemma med en rygg som borde ha tillhört en pensionär slog jag mig ned i favvofåtöljen för att äntligen börja se en film som jag länge viljat se. Shooter med Mark wahlberg i huvudrollen, gamla marky mark (good vibrations...ni vet, om ni är tillräckligt gamla vill säga). Har nu sett halva filmen innan svärmor ringde och vill tala med sin dotter och i det kackel som spred sig i hela lägenheten var det lika bra att slå av och bege sig till datorn.
Hoppas att kroppen blir ännu piggare tills imorgon så man kanske kan "tuffa" till träningen lite, typ som bilden visar.

hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Thomas Einarsson

Kul att se att du har valt en bild pa mig, kan man fa lite royalties eller ?

2007-10-04 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback