Aardbeg

Ja torsdagens crosspass gick bra. För mig iallafall för träningskompisen Mattias krashade ordentligt när vi bara hade 2 km kvar och förstörde lite på cykeln och lite i ansiktet. Lite i det här fallet ( HA, fallet..) betyder pajjade växelreglage och en faceplant på grusväg som senare blev sex stygn på hakan. Han har otur han. Han krashade även tidgare i år och förstörde ena hande ordentligt och blev borta från träningen på tok för länge. Hoppas inte denna krash betyder lika lång frånvaro.
Igår gick jag till gymmet och pressade vikter och naturligtvis gick inte det heller smärtfritt. Nått sade ifrån i ryggen under ett set med framåtfall. Körde sedan vidare med lite andra övningar men senare på eftermiddagen blev det värre. Lite massage och single malt på fredagskvällen kändes det dock bättre.  Hängde därför med Tinas bror på lite innebandy imorse och det brukar kännas ordentligt i valda kroppsdelar efter några dagar. Jag kan än så länge sitta kontrollerat på olika underlag men jag misstänker att skinkorna kommer att endast vilja sitta på sjukt mjuka underlag imorgon.  det var iaf kul och jag fick till och med näta en gång.
Imorgon väntas två härliga äventyr. Frukostbuffè på stora hotellet här i stan och vandring i Kilsbergen med lite roligt sällskap. Hotellfrukost är något som vi verkligen uppskattar och njuter av i fulla drag. Hungrig som bara den gör vi vandringen dit på ca 15 minuter och sen kan man ägna sig åt långsamt frossande i minst en timme. Efter som det väntas bli underbart höstväder även imorn kommer jag nog att njuta lika mycket av en härlig vandring oxå.

Fick ju en espressomaskin oxå "svärfar" som måste invigas....Det är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Mathias C

Blir noig inte borta från träningen länge! gick och snegla på trainern igår och känner att jag måste använda den idag! Men med min tur lossnar den säkert och jag kör in i väggen :-) Ska piska cykelhandlarn och f-bolaget så jag kan hänga med och vurpa ut så snart som möjligt ;-)

2007-10-21 @ 08:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback