Hälsa på Micke men är ingen djurvän

Har tagit en oplanerad vila idag. Kände redan igår att jag var lite sliten och för att inte få en vila på tisdag tog jag den idag istället. På tisdag håller halva sportklungan.se i klubbträningen på spinninghojarna. Ingen vet vad som väntas men det verkar bli kul, count me in!
Igår så körde jag löpintervaller men samma känsla som förrförrahelgen infanns sig, att kroppen är seg på morgonen/förmiddan och inte alls vill köra högintensiv träning. Bättre gick eftermiddaspasset med kortkorta intervaller på crossen. Fick dock fixa lite gänglåsning till vevpartiet först då den gamla loctiten lossnade. Den höll två tävlingar och en träning. Får se hur länge det håller nu. (jävla skitparti)
Jag körde med pannlampa och fick se Micke-räv på ganska nära håll. Ni minns väl Micke & Molle? Jag vet dock inte om jag igår var en djurvän eller en grym djurhatare. Jag gillar ju verkligen Östergren, vår nu enda sköldpadda sen Palmberg dog i somras. Jag ville ge henne lite helglyx och köpte därför igår 4 växter som hon inte ser som dekoration utan mer som salladsbuffè. Dessutom köpte jag 15 neontetror som levande föda så hon får lite att jaga. Hon är nuförtiden väldigt lat och vet ju att hon får mat serverad av oss så varför jaga den? Det är nu en sköldpadda och 25 fiskar i akvariet så hon får allt börja käka lite fisk så det inte blir för trångt där inne.
Tina har varit ivägbjuden på Selma spa hela helgen och det börjar kännas tomt nu men samtidigt är det skönt för stereon går hela tiden med hårdrockskivor som jag aldrig har chansen att lira annars.
Nä nu ska jag nog gå och höja volymen lite till...
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback