svart på vitt.

186116-1
Okej.. Första inlägget på min nya blogg. Har haft funderingar på en hemsida ett tag nu men eftersom jag är lite av Homer simpson framför datorn så blir nog en blogg lite bättre för mig. Det hade mest blivit tankar, ideèr och olika resultat som hade uppdaterats där iallafall.
Imorgon är det dax för ett uppföljningstest för att se om jag har skött vinterträningen ordentligt. Efter förra helgens nederlag så vore det skönt att få veta att jag trots allt blivit starkare. Är ordentligt missnöjd med min prestation i årets första tävling men det var ju lite av en repris av fjolårets race och den följdes ju av en riktigt bra säsong så jag väntar lite med mina segrar :-)
hmm..nöjer mig för tillfället men flera inlägg kommer, jag lovar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback